Wehikuł wszech czasów

Nowe 911 jest sumą swoich poprzedników – i dlatego stanowi odbicie przeszłości oraz wizję przyszłości. Sylwetka: ikoniczna. Design: ponadczasowy. Technika: inspirowana wspaniałymi zwycięstwami w wyścigach i zawsze o krok przed innymi. Wraz z ósmą generacją 911 ruszamy w przyszłość.

Design

Ponadczasowość i nowoczesność jeszcze nigdy nie były tak blisko.

911 Carrera

911 Carrera

911 Carrera Cabriolet

911 Carrera Cabriolet

911 Carrera 4

911 Carrera 4

911 Carrera 4 Cabriolet

911 Carrera 4 Cabriolet

911 Carrera S

911 Carrera S

911 Carrera S Cabriolet

911 Carrera S Cabriolet

911 Carrera 4S

911 Carrera 4S

911 Carrera 4S Cabriolet

911 Carrera 4S Cabriolet

Dane techniczne

385 KM/283 kW Moc (KM)/Moc (kW)
4,2 s Przyspieszenie 0-100 km/h
293 km/h Prędkość maksymalna
9,9 - 10,6 Zużycie paliwa (l/100 km)
226,0 - 241,0 Emisja CO2(g/km)

Dane techniczne

385 KM/283 kW Moc (KM)/Moc (kW)
4,4 s Przyspieszenie 0-100 km/h
291 km/h Prędkość maksymalna
10,1 - 10,8 Zużycie paliwa (l/100 km)
231,0 - 245,0 Emisja CO2(g/km)

Dane techniczne

385 KM/283 kW Moc (KM)/Moc (kW)
4,2 s Przyspieszenie 0-100 km/h
291 km/h Prędkość maksymalna
10,0 - 10,8 Zużycie paliwa (l/100 km)
229,0 - 245,0 Emisja CO2(g/km)

Dane techniczne

385 KM/283 kW Moc (KM)/Moc (kW)
4,4 s Przyspieszenie 0-100 km/h
289 km/h Prędkość maksymalna
10,2 - 10,9 Zużycie paliwa (l/100 km)
233,0 - 249,0 Emisja CO2(g/km)

Dane techniczne

450 KM/331 kW Moc (KM)/Moc (kW)
3,7 s Przyspieszenie 0-100 km/h
308 km/h Prędkość maksymalna
8,9 Zużycie paliwa (l/100 km)
205 Emisja CO2(g/km)

Dane techniczne

450 KM/331 kW Moc (KM)/Moc (kW)
3,9 s Przyspieszenie 0-100 km/h
306 km/h Prędkość maksymalna
9,1 Zużycie paliwa (l/100 km)
208 Emisja CO2(g/km)

Dane techniczne

450 KM/331 kW Moc (KM)/Moc (kW)
3,6 s Przyspieszenie 0-100 km/h
306 km/h Prędkość maksymalna
9 Zużycie paliwa (l/100 km)
206 Emisja CO2(g/km)

Dane techniczne

450 KM/331 kW Moc (KM)/Moc (kW)
3,8 s Przyspieszenie 0-100 km/h
304 km/h Prędkość maksymalna
9 Zużycie paliwa (l/100 km)
207 Emisja CO2(g/km)

 Cechy


Ponadczasowa idea zachowuje swój młodzieńczy wigor tylko wtedy, gdy jest stale aktualizowana. Każda nowa generacja 911 reprezentuje więc nowy początek. W imię jeszcze lepszej „dziewiećsetjedenastki”. „Czysty” język designu nowego 911 i jego zjawiskowe linie są nowatorskie, a jednocześnie znajome. Na zewnątrz i wewnątrz. Wszystkie modele 911 wyróżnia teraz szeroki tył z nieprzerwanym pasem świetlnym. Wyjątkowa czystość formy panuje również we wnętrzu: ergonomia klasycznych samochodów sportowych spotyka się tutaj z cyfrowymi możliwościami teraźniejszości.

Nowa generacja silników jest mocniejsza i jeszcze bardziej efektywna. Trzylitrowy sześciocylindrowy silnik biturbo w modelach 911 Carrera S generuje całe 331 kW (450 KM). Osiągi są po prostu imponujące. Przykładowo, dzięki pakietowi Sport Chrono i systemowi Launch Control nowe 911 Carrera 4S przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,4 sekundy.

Prędkość maksymalna: 305 km/h. Ośmiobiegowa przekładnia Porsche Doppelkupplung (PDK) jeszcze efektywniej przenosi moment obrotowy na drogę. Nowo zaprojektowane zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) zwiększa sportowe osiągi i komfort. Prowadzenie ułatwiają nowe systemy wspomagające kierowcę, takie jak Asystent utrzymania pasa ruchu obejmujący rozpoznawanie znaków drogowych czy Asystent jazdy nocnej. Podążać z duchem czasu. Ewoluować w trakcie podróży. A przy tym pozostawać wiernym sobie. Ponadczasowy samochód sportowy w najlepszym tego słowa znaczeniu.

Nowe 911.

Wehikuł wszech czasów.

Sylwetka 911 jest symbolem ponadczasowego designu. Ale nowa „dziewiećsetjedenastka” udowadnia też swoją współczesność – zwłaszcza widziana z tyłu. Tylny pas jest silny, czysty i precyzyjny w rysunku. Tylna szyba została optycznie wydłużona – niemal łączy się teraz z czarną żaluzją tylnej pokrywy, z którą zintegrowano nowe, pionowe trzecie światło hamowania. Niżej przebiega zespolony pas świetlny z trójwymiarowymi LED-owymi lampami, a nad nim znajduje się logo modelu w kolorze Light Silver. Tylna zderzak „otula” nowo zaprojektowane końcówki układu wydechowego. Atletyczną prezencję nowego 911 podkreśla także zróżnicowany rozmiar kół przedniej i tylnej osi.

Design, który łączy tradycję z nowoczesnością. Zapewnia lepszą dynamikę na drodze. I robi sensacyjne wrażenie na każdym, kto podąża za 911.

Widziane z przodu, nowe 911 opowiada historię swojej przeszłości. A przy tym zdradza wiele na temat własnej przyszłości. Wyraźnie wyprofilowane błotniki akcentują silną geometrię i DNA designu Porsche. Na nowo zaprojektowana pokrywa z charakterystycznym, dynamicznym zagłębieniem – i jej płynne połączenie z płaszczyzną zderzaka – to ukłon w stronę pierwszej generacji 911. W reflektorach z czteropunktowymi światłami do jazdy dziennej i światłami mijania zastosowano nowoczesną technikę LED, a w przednim zderzaku zintegrowano kamerę oraz czujniki systemów z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Czystość designu nowego 911 widać także w szczegółach. Nowe lusterka boczne mają wyrazisty kształt, a klamki drzwi zostały dyskretnie wkomponowane w płaszczyznę drzwi. Dzięki takim detalom profil nowego 911 wydaje się jeszcze bardziej zwarty, dopracowany i zaawansowany technicznie.

Dobry design powinien być pionierski. Tak samo jak technika. I dlatego wnętrze nowego 911 przeciera nowe szlaki – szlaki, które odzwierciedlają stare atuty, a zarazem otwierają nowe możliwości.

W kokpicie wyraźnie dominują poziomie linie. Wszystkie istotne elementy sterowania znajdują się w zasięgu ręki, po obu stronach wielofunkcyjnej sportowej kierownicy. W imię większego komfortu obsługi, a co za tym idzie – pełnego skupienia na drodze. Bezpośrednio na widoku: panel wskaźników z analogowym obrotomierzem i dwoma 7-calowymi wyświetlaczami o wysokiej rozdzielczości. Wszystkie niezbędne informacje o samochodzie pojawiają się na wirtualnych instrumentach. Tuż obok: dotykowy ekran systemu Porsche Communication Management (PCM) – o wysokiej rozdzielczości i przekątnej 10,9”, m.in. z nawigacją online.

Odseparowana od deski rozdzielczej, podniesiona konsola środkowa – podobnie jak wykończenie kokpitu i paneli drzwi – podkreśla horyzontalną orientację wnętrza. Dzięki koncepcji obsługi Porsche Advanced Cockpit teraz wystarczy tam tylko kilka przycisków – częściowo działających jako panele dotykowe. Powyżej znajduje się pięć klawiszy, które świadomie zachowano w analogowej formie. Cel: bezpośredni dostęp do podstawowych funkcji napędu i podwozia.

Tradycja łączy się z przyszłością: i nie, nie postrzegamy tego jako kompromisu. Lecz jako najlepszy z obu tych światów. Od intuicyjnej techniki aż po znakomity komfort. Całkowicie przeprojektowane sportowe fotele zapewniają pewne podparcie nawet w dynamicznie pokonywanych zakrętach. Wielofunkcyjna sportowa kierownica pozwala na wygodne korzystanie z funkcji audio, telefonu i nawigacji. Natychmiast wyczuwasz dopracowanie instrumentów obsługi. Każdy klawisz, każdy uchwyt, każdy wylot powietrza został starannie przemyślany, aż po najdrobniejsze szczegóły, i wykonany z najwyższą dbałością o jakość. Wysokiej próby charakter wnętrza podkreślają wykończenia w kolorze Dark Silver Diamar lub, w opcji, Light Silver Diamar, ze szczotkowanego aluminium lub szlachetnego drewna. Na życzenie dostępne są też inne warianty skór i elementów ozdobnych.

Słyszymy to na okrągło: „potencjał silnika typu bokser został wyczerpany”. Na dźwięk tych słów nasi inżynierowie tylko się uśmiechają – a potem udowodniają, że to nieprawda. Moc i efektywność jednostek typu bokser w nowym 911 ponownie wzrosły. Mocowania silnika zostały po raz kolejny umieszczone bliżej środka pojazdu. Efekt: mniejsze wibracje, większa stabilność jazdy. Ale obiecujemy, że nadal będziesz czuć siłę 3,0-litrowego sześciocylindrowego silnika biturbo o mocy 331 kW (450 KM) – gwarantuje to maksymalny moment obrotowy o wartości 530 Nm. W rezultacie nowe 911 Carrera 4S z pakietem Sport Chrono i wykorzystaniem systemu Launch Control osiąga prędkość 100 km/h w ciągu zaledwie 3,4 sekundy. Przyspieszanie kończy się dopiero przy 306 km/h.

Dzięki nowej, montowanej w standardzie 8-biegowej przekładni Porsche Doppelkupplung (PDK) siła napędowa trafia na drogę w sposób jeszcze bardziej efektywny. A przyjemność z jazdy jest jeszcze większa. PDK zapewnia wyjątkowo szybkie zmiany przełożeń bez przerw w dostawie momentu obrotowego – nawet na milisekundę. W porównaniu z poprzednimi generacjami nowa skrzynia PDK oferuje także zauważalnie większą rozpiętość pomiędzy komfortem, osiągami a efektywnością.

Do podstawowych układów 911 Carrera 4S należy napęd na wszystkie koła Porsche Traction Management (PTM). Współpracując z Porsche Stability Management (PSM), zawsze zapewnia on odpowiedni rozkład momentu obrotowego – zarówno dla zapewnienia znakomitych właściwości dynamicznych, jak i wyjątkowo dobrze wyważonego prowadzenia podczas jazdy na granicy przyczepności.

Czy coś pozostaje więc niemożliwe? Widzimy to w ten sposób: ponadczasowa koncepcja i wewnętrzna siła sprawiają, że możliwe jest naprawdę wiele.

W nowym 911 to sama trasa jest celem. A dokąd jedziemy? Jeszcze zobaczymy. Ważne, że dotrzemy tam w sportowym stylu. Właśnie wtedy „dziewięćsetjedenastka” znajduje się w swoim żywiole. A jej podwozie jest w pełni zaangażowane.W zależności od warunków drogowych i trybu jazdy udoskonalone zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) aktywnie i nieprzerwanie kontroluje siłę tłumienia każdego z kół. Rezultat: ograniczone przechyły, a tym samym lepszy komfort jazdy przy zwiększonej dynamice prowadzenia. Na życzenie dostępne jest sportowe zawieszenie PASM, obniżone o 10 mm, dzięki któremu nowe 911 prowadzi się w sposób jeszcze bardziej neutralny i zbalansowany.

Układ Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) zapewnia wyjątkową przyczepność i zwinność przy każdej prędkości – w połączeniu z precyzyjnymi reakcjami układu kierowniczego i zbalansowanym zachowaniem przy zmianie obciążenia. A przy tym gwarantuje niesamowitą frajdę w zakrętach. Dostępny na życzenie system Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) minimalizuje przechyły w dynamicznie pokonywanych łukach i zmniejsza poprzeczne ruchy nadwozia podczas jazdy po nierównych nawierzchniach.

Przyspieszenie – nawet przy zwalnianiu. Brzmi jak paradoks, ale od 70 lat jest równie ważnym aspektem naszego rozwoju, co puls przyspieszający podczas uruchamiania Twojego Porsche. Szczególnie w przypadku sprawdzonego w sporcie motorowym kompozytowego układu hamulcowego Porsche Ceramic (PCCB). Jego ceramiczne tarcze hamulcowe są wyjątkowo lekkie i mają imponującą średnicę 410 mm z przodu oraz 390 mm z tyłu – aby hamowanie było maksymalnie skuteczne. Cecha charakterystyczna: lakierowane na żółto zaciski hamulcowe przy przedniej i tylnej osi. I coś jeszcze: niezwykła wydajność – kiedy musisz szybko zwolnić.

Co więcej, nowe 911 po raz pierwszy porusza się na kołach o różnych rozmiarach. Modele 911 Carrera S mają 20-calowe koła z przodu i 21-calowe z tyłu. Szersza powierzchnia kontaktu opony z nawierzchnią sprzyja optymalizacji wydajności, a większa średnica tylnych kół zwiększa stabilność i komfort jazdy.

Rzadki luksus w dzisiejszych czasach: mieć czas skoncentrować się wyłącznie na tym, co jest bezpośrednio przed Tobą. Na przykład na kolejnym zakręcie. Właśnie dlatego nowe 911 korzysta z szeregu różnych systemów asystujących, które pozwalają Ci pozostać wiernym samemu sobie. Na przykład ochrona przed kolizją i wspomaganie hamowania czy nowy tryb WET¹⁾ – system, który potrafi rozpoznać mokrą nawierzchnię i wspiera kierowca podczas jazdy w deszczu. Na życzenie dostępne są też inne systemy wspomagające, na przykład adaptacyjny tempomat lub wspomaganie parkowania ParkAssist z widokiem otoczenia. W imię lepszych osiągów w zakresie bezpieczeństwa i komfortu. I jeszcze większej swobody podczas jazdy.

Reflektory nowych modeli 911 Carrera S są całkowicie oparte na technice LED. Z myślą o szybkiej reakcji i mocnym oświetleniu. Bez wątpienia Porsche: czteropunktowe światła do jazdy dziennej wraz ze światłami mijania. Dostępne jako opcja: reflektory LED z wiązką matrycową oraz Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) i Asystentem świateł drogowych. Moduły 84 indywidualnie sterowanych diod LED sprawiają, że stożki światła są optymalnie dostosowane do każdej sytuacji drogowej. Pojazdy znajdujące się przed Tobą lub poruszające się przeciwną stroną drogi zostają zamaskowane, podczas gdy obszary pomiędzy nimi i obok są nadal w pełni oświetlone.

Wszystkie nowe modele 911 Carrera S mają nową listwę świetlną i trójwymiarowe światła z tyłu. I tu dla wszystkich funkcji zastosowano technikę LED. Kolejna nowość: przeprojektowany kształt oraz nowa lokalizacja trzeciego światła hamowania.

Zainteresowany zakupem?

Wypełnij formularz kontaktowy a nasz doradca skontaktuje się z Tobą.

Aby móc przetwarzać Państwa dane w celu przesyłania Państwu informacji dotyczących promocji, akcji marketingowych, organizowanych wydarzeń w sprawie naszej działalności oraz oferowanych przez nas produktów i usług za pośrednictwem wskazanych poniżej kanałów komunikacji, prosimy Państwa o wskazanie preferowanych form komunikacji z Państwem poprzez wyrażenie poniżej wskazanych zgód.

W każdej chwili mogą Państwo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania przez nas danych osobowych przed wycofaniem zgody.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci adresu e-mail lub numeru telefonu (w zależności od wybranego kanału komunikacji) przez Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. ("Porsche") dla celów marketingowych związanych z przesyłaniem/przekazywaniem przez Porsche spersonalizowanych informacji handlowo-marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Porsche, za pośrednictwem:

Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-304) przy ul. Połczyńskiej 118a, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000108213. Mogą się Państwo z nami skontaktować przy pomocy numeru telefonu +48 22 223 15 15 oraz adresu e-mail: rodo@porscheinterauto.pl.

Rozwiń